Strona parafii Św. Szczepana w Warszawie

Zwardoń 2016

Wracamy. Wyruszyliśmy ze Zwardonia o godz. 10.30

W Warszawie możemy być ok. 18.00

Oglądaj nas w galerii zdjęć oraz na stoku : www.zwardonski.pl

07.02.20116 O godz. 15.00 szczęśliwie dojeżdżamy do Zwardonia i dostrzegamy pierwszy śnieg. Po obiadokolacji przygotowujemy sprzęt narciarski, a wieczorem o 18.30 ruszamy na stok Już dziś pierwsze zjazdy na Rachowcu. O godz. 21.00 wracamy do ośrodka

08.02.2016 8.00 pobudka. Za chwilę śniadanie, zapoznanie się w grupach i ruszymy na stok. Przedpołudnie spędziliśmy na nartach. Mamy już pierwsze sukcesy. Kilka osób nauczyło się samodzielnie jeździć na nartach. Po południu  Msza św. wspólne oglądanie filmu

09.02.2016 Śniegu coraz mniej. Po śniadaniu wycieczka do Wisły. Zwiedzanie miasta, zakupy i kąpiel w hotelu Gołębiewski.

10.02.2016 Rano pada deszcz. Wyjeżdżamy na wycieczkę do Bielska Białej. To w tym mieście w Studiu Filmów Rysunkowych powstał Bolek i Lolek, Reksio i inne filmy animowane. Przemiły Pan w pasjonujący sposób zapoznaje nas z tajnikami powstawania filmów rysunkowych. Po południu prawdziwa niespodzianka. Sypie śnieg. Cały Zwardoń zrobił się biały. Wieczorem idziemy na narty

11.02.2016 Zwardoń zasypany śniegiem. Rano i wieczorem jeździmy na nartach 12.02.2016 Śniegu bardzo dużo. Przed południem Msza św. i ruszamy w góry budować ze śniegu stacje drogi krzyżowej. Po obiedzie idziemy na narty a wieczorem nabożeństwo drogi krzyżowej w górach.

13.02.2016

Śniegu ciągle bardzo dużo. To ostatni dzień jazdy na nartach. Planujemy także wyjście wieczorne, a potem pakowanie i przygotowania do wyjazdu

14.02.2016

Pobudka o 7.00, Msza św. 0 7.30. Po Mszy śniadanie i pakowanie rzeczy. Ze Zwardonia wyruszymy ok 10.00. W Warszawie planujemy być ok 18.00.